NederlandsEnglish

Vraag en Antwoord

Antwoord op de meest gestelde vragen

Wat kan ik met Suri-Change Online?

Met Suri-Change Online kunt u altijd en overal online een geld transactie verzenden naar uw familie en vrienden.

Hoe kan ik gebruik maken van online Money Transfer en online geld versturen?

Voordat u online geld kunt versturen via Suri-Change Online dient u zich aan te melden via de aanmeld pagina. Bent u al klant van Suri-Change dan kunt u uw klantcode opvragen.

Heeft u (al) uw klantcode, dan kunt u uw klantcode omzetten naar een Suri-Change Online account.

Waarom kan ik niet meer inloggen met de klantcode?

Het inloggen met de klantcode is vervallen vanwege de vele verzoeken van klanten die graag een eigen wachtwoord voor het inloggen wilde hebben.

Hoe meld ik een probleem?

Indien het om een specifieke transactie gaat, dient u uw transactienummer bij de hand te hebben. U kunt het transactienummer terugzien bij de details van uw transactie. U kunt uw vraag dan stellen via het contact formulier of bellen naar het hoofdkantoor op 088-0082777.

Waar vind ik de status van mijn transactie?

Zodra u bent ingelogt klikt u op "Mijn Transacties". Hier vind u een lijst met alle transacties die u online heeft overgemaakt. Als u op de transactienummer klikt, ziet u de status van uw transactie.

Waar vind ik mijn transactiebon?

Zodra u bent ingelogt klikt u op "Mijn Transacties". Hier vind u een lijst met alle transacties die u online heeft overgemaakt. Als u op de transactienummer klikt ziet u de details van uw transactie. Hier kunt u ook uw transactiebon uitprinten.

Kan ik van alle transacties van een ontvanger een pdf maken?

Dit is helaas niet mogelijk. U kunt per transactie wel een pdf/print maken van alle Online transacties die u heeft verstuurd.

Kan ik mijn gebruikersnaam wijzigen?

Dit is niet mogelijk. Als u emailadres die u gebruikt als gebruikersnaam niet meer actief is, kunt u wel uw contact emailadres wijzigen. Kijk hiervoor onder "Mijn Gegevens".

Kan ik mijn account verwijderen van Suri-Change Online?

Ja, dit is mogelijk. Neem hiervor contact op met Suri-Change en onze medewerker zal u account uit de Suri-Change Online omgeving verwijderen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten en mijn emailadres die ik gebruik als gebruikersnaam is niet toegangkelijk?

In dit geval kunt u contact openemen met Suri-Change. Wij zullen uw contact emailadres wijzigen zodat u weer een nieuwe wachtwoord kunt invoeren. Houd u legitimatie bij de hand voor eventuele controle vragen.

Welke type opdrachten zijn er voor het versturen van geld?

Per land kunnen er verschillende manieren zijn op de wijze waarop het geld wordt uitbetaald. Zodra u de land selecteerd kunnen de volgende type transacties worden weergegeven.

KZH: Geld afhalen aan de balie.
BEZ: Geld wordt thuis bezorgd. (niet in elke land/regio/plaats kan worden bezorgd.)
BNK: Geld wordt gestort op een bankrekening.

Philippines
D2D-MANILA: Bezorgd aan huis in Manila.
D2D-PROV: Bezorgd aan huis buiten de stad.
D2BNK: Geld wordt gestord op een bankrekening.
RAP-REM: Storting op eigen PNB rekening.
BNK-PDDTS: Storting in USD bankrekening.
BNK-EPCS: Storting in PHP bankrekening.
GFMC: Storting op PNB Global Filipino card.

Hoe kan ik een transactie versturen dat gestort moet worden op een bankrekening?

Al u bij de tweede stap de land heeft geselecteerd dan kunt u bij "type transactie" selecteren op BNK. Hierna kunt u de naam van de begunstigde bank opzoeken en de rekeningnummer invoeren. Niet voor alle landen kunnen er bank transacties worden uitgevoerd.

Contact


Suri-Change BV
West-Kruiskade 41c
3014AK Rotterdam
Nederland

T: +31(88)0082777
F: +31(10)4136840
E: info@surichange.nl